Sakarā ar vienu super lietainu nakti un, protams, manu aizmāršību, beidzot varēju realizēt savu interesi izpētīt automātisko glābšanas vesti no iekšpuses. Pēc copes izbrauciena, biju viņu veiksmīgi aizmirsis kutera lādē, un par cik nebija uz nakti uzvilkts tents, tad veste bija nospriedusi ka slīkst un ka ir īstais brīdis izsprāgt :) Rezultāts redzams attēlā. Katrā ziņā tagad zinu ka veste noteikti nostrādā, otrkārt esmu izpētījis vesti no iekšienes, kā arī ļoti ceru ka iemācīšos pats viņu salikt kopā. Īstenībā šis process nav nemaz tik sarežģīts, galvenais ir jāiegādājas attiecīgs komplekts, kas satur CO2 baloniņu un jaunas tapas, pēc norādēm jāsaloka veste un viss kārtībā. Vēl viena piezīme. Kad es uzvilku jau uzpūsto vesti sev virsū, tīri lai piemērītu, sapratu ka priekšējā sprādze man bija stipri par vaļīgu, un ja es būtu iekritis ūdenī, visticamāk veste tiktu man norauta nost, ar ūdens spēku. Pareizi ir palikt kulaku zem šīs sprādzes un tad pievilkt vestes saites, tas ir optimālais attālums. Noteikti der apsvērt domu lietot arī saiti, kas tiek izvērta starp kājām. Šī saite palīdz vēl vairāk izbēgt no vestes noraušanas riska. Zinu ka man ar šo saiti nav tik ļoti ērti, bet drošība ir svarīgāka! Par cik tēma sāk palikt ar vien aktuālāka, ar vien vairāk copmaņi izvēlās šāda tipa vestes, nolēmu iemest pāris attēlus, ar skatu no iekšpuses.
Šāda izskatās Baltic Winner 150 veste, pēc piepūšanās. Jāsaka ka kuterī viņa šādā stāvoklī bija pabijusi pāris dienas, un CO2 nemaz nebija izpūties laukā. |
Turbiņa vestes piepūšanai, ja pazūd CO2. Trubiņai iekšpusē ir vārsts, lai gāze vai gaiss netiktu laikā. Pa šo pašu trubiņu, nospiežot vārstu, no vestes var izlaist gāzi/gaisu. |
Vestei pa perimetru ir atzīmes, kā viņa pareizi jāsaloka. Ievērojot šīs atzīmes ir samērā viegli salikt vesti kompakti, un pareizi. |
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru