Pārdomas par copi

Pārdomas par copi

ceturtdiena, 2016. gada 1. decembris

Fox Travel Cup foreļmači Vangažos

Kā jau minēju, iepriekšējā sestdienā, Vangažos, notika foreļu ķeršanas mači. Tie paši, kas tika atcelti novembra sākuma, nu tika veiksmīgi aizvadīti. Jāsaka ka cilvēki savācās mazāk kā bija uz pirmajiem pieteikušies, bet vienalga savācās 23 sportisti. Formāts palika iepriekšējais - 6 iegājieni augšējā dīķī ar šūpiņu, pēc tam nākošie seši - lejas, sporta dīķi, ar vobleri. Sportisti bija sadalīti pa diviem, un mači notika dueļu formātā. Katrs duelis pa 15 minūtēm, starp dueļiem 5 minūšu pauze. Pēc 7.5 minūtēm sportisti var mainīties ar vietām, ja viens no sportistiem to pieprasa. Laiks bija apmācies, ar vieglu lietu, kas vairāk bija kā smidzeklis. Kopumā lielisks laiks priekš forelēm. Uzreiz jāsaka liels paldies Kristiānam, par laicīgi izveidoto programmu, kas visus sadalīja pa pāriem, kā arī Kristiāna sievai Ilzei, par operatīvo rezultātu ievadīšanu. Protams, liels paldies dīķu saimniekam Jurim. Zivis bija pietiekamā skaitā, vienmērīgi pa visu dīķi. Faktiski bez zivīm neviens nepalika, un kopskaitā tika noķertas pāri pa 500 zivīm.
   Pirms iztirzāju pašus iegājienus, nedaudz par inventāru. Pirms mačiem bija man daudz domas kādus spiningus labāk izvēlēties. Beigās nolēmu palikt pie sekojošiem - Maximus Midori MSESM62SUL. Šo izvēlējos šūpiem no grama līdz 2.2 gramiem. Idejiski spinings ir jaudīgāks par tā area versiju 60XUL, bet mana doma bija ka ar jaudīgāku spiningu ātrāk varēs izvadīt zivi. Šim liku virsū Daiwa Luvias 2004, kurai savukārt bija uztīta Sunline Small Game PE HG 0.2 pītā aukla, ar Varivas Area Master fluorokarbona pavadu, 3lb. Otru spiningu pēc ilgas domāšanas ņēmu Yamaga
Blanks Blue Current 68II. Šis ir nedaudz ātrāks, ar stingrāku blanku. Attiecīgi pamatā vobleriem, smagākiem šūpiem. Šim liku virsū Daiwa Presso 2025C spoli, kurai savukārt uztinu neilonu, Yamatoyo Sight Vision 3.5lb. Par trešo izvēlējos vēl jaudīgāku spiningu Graphiteleader Bellezza Correntia GLBCS-68UL-TW. Pirmais pielietojums tāliem metieniem ar smagiem šūpiem, otrais dziļie area vobleri. Liku virsū Daiwa Luvias 2004 ar Varivas Area Master pīto auklu PE 0.3. Principā šajos mačos tika likti lietā visi spiningi, un faktiski vienīgais kas krita cauri, un kuru laikam nevajadzēja ņemt ir Bellezza. Tomēr Vangažu dīķos nav nepieciešams šāds spinings. Bet kopumā neko sliktu nevaru teikt. Pirmais šūpu setaps man bija sekojošs - Timon T-Grovel 2 gr, Forest Chaser 1.2 gr, Anthem Dohna 1.7 grami.
   Tagad pie lietas, par pašiem dueļiem. Izlozēju kārtas numuru - 17. Pirmais iegājiens - 9 sektors, kopā ar viesi no Lietuvas. Kā jau ierasts, arī šoreiz zivs ir ļoti aktīva. Pirmā kļūda - nedaudz nokļūdos ar šūpiņu izvēli. Foreles ķeras, bet nespēju tik ātri pielasīt vajadzīgo zivju skaitu. Lietuvietis toties ir atkodis pareizo šūpu uzreiz un foreles ķeras. Rezultātā zaudēju - rezultāts 5-9. Rezultatīvi, bet tomēr 0 punkti. Vislabāk nostrādā Dohna un T-Grovel.
Nākošais iegājiens - Anatolijs. Esam 2 sektorā. Vērojot procesu man radās sajūta ka pirmajos sektors zivs ir mazāk nekā pārējos. Starplaikā knapi paspēju atskriet, attiecīgi paspēju nomainīt tikai Chaser uz Nories Weeper 2.1 gramu. Iesākums nav labs. Vienu izmānu uz Grovel. Pēc tam klusums. Anatolijs atspēlējas. Tad lieku lietā Weeper. Un notiek! Lēna auklas ietīšana, un forele sēžas virsū.
Rezultātā - 4-2 uzvaru iegājienu un 3 punkti mani!
8 sektors, ar Matīsu, kas kā zināms ieguva 3. vietu. Mainu nost Dohnu uz River Old Tournament Vespa SS 1.8 gr. Šī maiņa gan neko nedod, jo visas zivis noķer Weeper. Atkal tā pati krāsa! Rezultāts 5-2 un trešā uzvara man rokā!
Nākamais pretinieks, mans komandas biedrs krasta foreļu čempī - Juris. Esam abi pirmajā sektorā. Kā jau minēju man liekas ka sākuma sektoros ar zivīm ir slikti. Dueļa laikā mainu šūpus, lieku virsū Weeper haki zaļu uz spilgti zaļu "asti". Vienu foreli paspēju piemānīt. Otra zivs nosprūk pa ceļam, bet tas vienalga man dod uzvaru ar 1-0 un kārtējos trīs punktus. 
Nākošais iegājiens man bija gana slikts. Pretinieks - maču uzvarētājs Konstantīns, 7 sektors. Kad sākās duelis likās ka man ir skaidrība par foreli, bet kā izrādījās tomēr nav. Konstantīnam viena zivs, man pēc tam arī. Izlīdzināmies. Pēc tam es nespēju dabūt nevienu kontaktu. Mainīju šūpus, darbības horizontus, bet nekā. Rezultātā, sāpīgs zaudējums 1-6. Konstantīns malacis!
Pēdējais šūpu iegājiens pret Raimondu. Esam pēdējā 13 sektorā. Nolemju mainīt šūpu uz smagāku un spilgtāku. Lieku Forest Pal 2.5 gr. Raimondam viena zivs. Man pēc brīža arī, bet savas neizdarības dēļ forele netiek līdz uztveramajam. Pēc brīža Raimondam otra. Neilgi pirms beigām, man arī piesakās zivs un rezultātā zaudējums ar 1-2. Lūk šis ir sāpīgākais moments, jo ja būtu neizšķirts tad šie 1.5 punkti mani būtu pacēluši uz augšu vismaz par vienu vietu. Bet neko no kļūdām jāmācās!
Kopumā šūpu daļa beidzās ar 9 punktiem un 17 zivīm. 
Pārtraukumā ļoti garšīgā Jura zivju zupa, un nedaudz sasildījušies devāmies iekarot sporta dīķi ar vobleriem. Jāsaka ka es biju no vienas puses skeptisks vai uz vobleriem forele atsauksies, no otras puses - tajā dīķī ir svaiga zivs, neviens tur nav ķēris. Kā arī zivju koncentrācija ir liela. Vobleru ziņā neesmu neko daudz ņēmis līdzi. Pamatā Mukai Zanmu - visu veidu iegrimes, Shimano Cardiff, Nories Rice, Mukai Full Spec. Sākumā nolēmu sākt ar Zanmu MR, Zanmu DR un Full Spec.
Pirmais duelis, bet esmu viens sektorā. Attiecīgi cīnos ar sportistu pa labi, kas šoreiz ir Kristiāns. Forele ķeras ļoti labi, bet uz vobleriem pagaidām daudz zivis nopurinās nost. Rezultātā 4 foreles ir
noparkotas. Sacensība spraiga, jo Kristians arī ir līdzīgos ciparos, un es tikai neilgi pirms beigu signāla paspēju izvilkt ceturto zivi, kas man dod neizšķirtu un 1.5 punktus.
Otrs iegājies ielozējās atkal ar Kristiānu, šoreiz vienā sektorā - 12. Cīņa spraiga un iesākumā vadībā ir Kristiāns. Bet atkal pirms pašām beigām tomēr izlīdzinu rezultātu un 3-3 dod man otros 1.5 punktus. Vislabāk sevi pierādīja Zanmu DR un Full Spec. Ļoti spraigs duelis, paldies Kristiān!
Trešais iegājiens - ar komandas biedru Aivaru. Maniem Mukai atkal sāk pazust āķi, un pa īso
pārtraukumu ļoti grūti nomainīt. Iespēju DR uzlikt vismaz aizmugurējo āķi, lai mazāk zivis krīt nost. Mums abiem pa nomukušām zīvīm, bet tomēr es piemānu vienu foreli un duelis beidzas ar 1-0. 3 punkti kabatā.
Pirms trešā iegājiena atkal āķu maiņas. Nu nevar paspēt! Aleksandrs ir spēcīgs vobleros, kas faktiski parādās rezultātā - 1-2 zaudēju. Bet tomēr turējos godam, manā skatījumā un DR Mukai atkal man ir palīdzējis!
Priekšpēdējais iegājiens pret lietuviešu sportistu. 4 sektors. Ieraugot lietuvietim ratlinu, nojaušu ka man varētu plāni iet. Ratlini sevi šobrīd ir lieliski pierādījuši. Bet izskatās ka īsti lietuvietim neveicas, līdz ar ko lēnā garā, bet piemānu divas zivis. Fināls - 2-0, un vēl 3 punkti man kabatā.
Pēdējais iegājiens pret Renāru. Mēģinu likt mazo Zanmu, bet neizskatās ka forele ir ieinteresēta. Vēlāk saprotu ka izmērs bija pareizais, bet ne darba horizonts. Apmēram minūti pirms beigām izvelku foreli, un rezultātā - 1-0, 3 punkti kabatā!
Finālā - 12 zivis, 12 punkti! Nav slikti. Lai arī zivis mazāk kā uz šūpiņa, punkti vairāk!
Gala rezultātā esmu aizcīnījies līdz 7 vietai. Pavisam maz pietrūka līdz augstākam rezultātam. Bet kā jau minēju tagad tikai darbs pie kļūdām! Ir skaidrs ko darīju nepareizi, un ceru ka uz nākošajiem mačiem būšu labāk sagatavojies!
   Pēcvārda vietā, daži novērojumi par pašu maču gaitu. Manā skatījumā labāk būtu ja iegājieni būtu pa 20 minūtēm. Attiecīgi varētu mainīt stratēģijas, arī mānekļus. Starplaikiem ir jābūt garākiem - 5 minūtes ir par īsu. Knapi var aizskriet uz nākošo sektoru! Jāsavāc visi spiningi, šūpi, kastes. Vismaz 7 minūtes! Noteikti vajag tiesnešus. Ir jāskatās kā, zivis atlaiž, vai liek uz zemes, vai ņem ar rokām, vai met ūdenī. Tāpat autu problēma. Skaidrs ka vēja dēļ var iemest autā, bet tad izvelc mānekli un pārmet. Bet te jau daži mērķtiecīgi meta autā. Protams, ideāli būtu ja dīķis būtu iztīrīts no ķērājiem, kuru dēļ daži sportisti zaudēja čupu ar šūpiem. Vēlreiz gribu atzīmēt to ka bija laba organizācija, un zivju daudzums tiešām bija pietiekams!
Šie laikam bija pēdējie dīķu mači, bet ziema nav gara, un noteikti vēl var braukt trenēties! Ar nepacietību gaidu nākošās sacensības!





1 komentārs:

  1. Es gribētu pateikties Lapo Micro Finance par man izsniegto aizdevumu. Mani vairākas reizes pievīla, cenšoties saņemt aizdevumu, līdz es uzgāju Lapo Micro Finance, kurš man piešķīra aizdevumu 23 000 USD vērtībā, lai rūpētos par savu slimo bērnu. Ja jums šodien ir vajadzīgs reāls aizdevējs, sazinieties ar Lapo un neapmāniet. Sazinieties ar e-pasta adresi: lapofunding960@gmail.com

    AtbildētDzēst