Pārdomas par copi

Pārdomas par copi

trešdiena, 2014. gada 9. jūlijs

LJ Soma - prakse

  Pagājušajā gadā biju ticis pie Lucky John somas, kas bija pamatā izstrādāta un domāta ēdamo gumiju ērtākai pārvadāšanai un organizēšanai. Par cik viņu biju dabūjis jau sezonas izskaņā, reāla copes prakse man ar šo somu nebija. Toties šajā sezonā viņu diezgan aktīvi izmantoju, līdz ar ko varu nedaudz sīkāk padalīties ar iespaidiem par šo somu.
   Lielos vilcienos soma ir laba, viņa pilnībā attaisno manas cerības, un ir gana praktiska. Principā izvēloties somas man ir pāris kritēriji, kuriem cenšos pieturēties. Pirmkārt lietošanas ērtums. Visam jābūt labi saliekamam, pārskatāmam, somai jābūt samērīgi ietilpīgai. Šai somai galvenokārt man patīk augšējais nodalījums - tiešām ērti ir salikt visas ēdamo gumiju paciņas, viss ir pārskatāms. Apakšā esmu ērti izvietojis kastes ar dažādām ēdamajām gumijām, kā arī ar parastajām. Runājot par plastmasas kastītēm, kas nāk komplektā. Kopumā viņas mani līdz galam neiepriecina. Pirmkārt viņas ir no plānas plastmasas, ātri nobružājas, samērā ātri arī salūzt. No trīs komplektā esošajām, divām jau ātri biju paspējis uztaisīt caurumus. Otra lieta šīm kastēm tiek cauri mitrums, ne daudz bet tomēr. Un šī nav mazsvarīga lieta. Katrā ziņā esmu jau aprīkojis šo somu ar Meiho kastēm, kuras joprojām man patīk un manuprāt viņas ir ļoti labas.
 
Ērtās cilpas
Ļoti ērta lieta ir cilpiņas pie rāvējslēdzējiem. Principā ļoti ātri atvērt vaļā ir somu. Bet viss nav tik labi kā liekas. Man piemēram sagādā problēma aizvērt augšējo nodalījumu. Ja viņš ir atvērts pilnībā, tad velkot aiz cilpas rāvējs iestrēgst, un nav tik viegli aizvērt vāku ciet. Bet iespējams ka šis ir defekts manai somai, jo cik sapratu tad manējā soma ir pirms ražošanas paraugs.
   Vēl viena lieta, kas man ir svarīga, ir tas cik labi soma pārcieš lietu. Šo gan esmu jau paspējis pārbaudīt, jo daudzās copēs bija lietus lijis, turklāt pamatīgi. Principā soma galīgi slapja iekšpusē nebija. Mitra gan. Visātrāk mitrums tika cauri augšējam vākam, kas arī ir saprotams. Somas apakša ir no biezāka materiāla, līdz ar to iztur ilgāk mitrumu. Apakšējais nodalījums arī paliek mitrs pēc kāda laika sprīža. Katrā ziņā mans etalons lietus necaurlaidībā ir Meiho Versus modelis VS-E6553. Šī taisnstūra veida soma ir izgatavota no EVA materiāla, no tā paša no kura izgatavo gumijas zābakus, un viņai ir ūdens drošais rāvējslēdzējs. Lūk šie soma principā
Šī ir tā kaitinošā vieta. Riktīgi kaitina, kad nevaru
 aiztaisīt ciet vāku,
 jo rāvējs strēgst iekšā
vispār nelaiž cauri ūdeni. Principā viņu pavisam mierīgi var arī iemērkt ūdenī un iekšpusē viss būs sauss. Ja šai somai dodu 10 balles, tad Lucky John somai dodu stingru 7.5.
   Kopumā ar somu esmu apmierināts, spriežot pēc viņas popularitātes, kaut vai Latvijas Čempionāta dalībnieku vidū, saprotams ka soma ir guvusi atzinību. Kopumā ļoti laba soma tieši dažādām gumijām.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru