Pārdomas par copi

Pārdomas par copi

svētdiena, 2015. gada 10. maijs

Sakabes

Neliela piezīme par tādu no vienas puses smalkumu, no otras ļoti vajadzīgu lietu. Runa ies par
sakabēm, konkrēti tām ko lietoju mikrodžigam. Principā ir skaidrs ka sakabe paātrina mānekļu maiņu, tai pat laikā viņai jābūt pietiekami mazai, vieglai un tādai, lai pēc iespējas ātri varētu veikt mānekļu maiņu. Pats esmu mēģinājis daudz dažādu formu, zīmolu sakabes, līdz esmu priekš sevis izkristalizējis trīs dažādas, kuras šobrīd lietoju. Pirmā, attēlā pa kreisi ir mušu sakabe, Mustad zīmola. Principā ļoti ātra mānekļu maiņa, bet problēma, vismaz man, ir tā ka pati sakabe ir pārāk maza. Es nevaru pietiekami ātri nomainīt mānekli tieši izmēra dēļ. Lielākas mušu sakabes neesmu redzējis. Bet ja atmet šo mazo neērtību un ietrenējas, tad viss notiek ātri. Nākamās priekš manis ir jaunas, Agat zīmola. Ātri mainās mānekļi. Turklāt šīm es to varu izdarīt bez liekām problēmām. Izmērs ir mazs, bet pietiekoši liels, lai satvertu droši pirkstos. Pagaidām esmu ar šīm ļoti apmierināts, un izskatās ka tuvākajā laikā nemainīšu viņas. Nākamās ir Decoy V-snap. Lieliskas sakabes. 0 izmērs ir mazākais, ko arī lietoju mikrodžigam. Ļoti izturīga stieple, atliekt šīs ir neiespējami, tad drīzāk fluorokarbona pavada pārplīsīs. Starp citu lielāku izmēru es lietoju paštaisītās pavadās džigam. Un pēdējās - Owner. Pietiekami mazas, mānekli var nomainīt ne tik ātri, bet ātrums ir apmierinošs :) Vienīgais - šīs sakabes esmu jau paspējis pāris reizes atliekt, kad fluorokarbona pavada izrādījās izturīgāka par sakabi. Kopumā iebildumu nav, bet es viņas lietoju ar vien retāk.
   Rezumējums vienkāršs - mans favorīts Agat, otrā vieta Decoy. Ar šīm sakabēm es pamatā strādāju, un esmu ļoti apmierināts.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru