Pārdomas par copi

Pārdomas par copi

otrdiena, 2014. gada 9. septembris

Makora, makora...

   Pēdējā laikā sanācis par Salmo produkciju daudz rakstīt, bet nu ir laikam par ko, ja jau rakstu :)) Šoreiz esmu ticis pie nākošā gada vobleru saimes papildinājuma. Makora - tā sauc jauno maili, kas būs pieejama no nākošā gada, kā arī šī maile ir pastiepusies garāka, un nedaudz druknāka. Tad lūk manā rīcībā ir 110F, 110SP un 130SP Makora. Te viss ir skaidrs, 11 cm un 13 cm gari mānekļi.
130SP, 110SP un 110F
Izpildīti viņi ir kā peldošie un suspenderi, bet pēdējie principā ar pavadiņas palīdzību paliek par lēni grimstošajiem. Arī šiem mānekļiem iekšpusē dzīvojas magnētiskā sistēma, kas dod voblerim krietni tālāku metienu. Tikai ja Basara gadījumā magnēts fiksējās mānekļa galvas daļā, Makora magnēts fiksējas apmēram māneklim vidus daļā. Tas dod voblerim savādāku spēli. Māneklis rāvienu laikā stipri vairāk izslīd uz sāniem. Tāpat ir rolling kustība, kura tiek radīta no metāla lodītēm voblera priekšpusē. Tīri vizuāli voblerim ir klasiska mailes forma, ar paresninājumu voblera vidusdaļā. Aizmugurē māneklis ir tādi kā nelieli izciļņi, sliedes. Kā novēroju tad šīs te sliedes, stabilizē vobleri ūdenī, un pie rāvieniem vobleris stabilāk izslīd un izpilda vajadzīgo animāciju. Āķi arī šim ir gana asi. Jau Basara tika aprīkota ar labiem āķiem, kas kopumā ir ļoti svarīgi. Cik saprotu Makora būs 12 dažādas krāsas. Es tiku pie ļoti labiem krāsojumiem, katrā ziņā man patīk, un kā izskatās līdakai arī.
Klusā daba...
   Prakse. Pagaidām esmu viņus tikai vienu reizi peldinājis, precīzāk tvičojis. 110F modelis, diezgan ātri pauzē uzpeld. Es izmantoju veco labo stīgas pavadu, kas ir maksimāli viegla. Tvičojot vai izmantojot stop&go māneklis iegrimst nedaudz pāri metram, pēc tam uzpeld. 110SP šis jau tvičojot iet līdz 1.5 metram. Pirmās līdakas viņš man ir atnesis tieši pauzes laikā. Šajā brīdī māneklis uzkaras, un nedaudz šūpojās. Ļoti kārdinoša kustība. 130SP big minnow klases pārstāvis. Jāsaka ka šis izmērs man patīk vislabāk. Agresīvi tvičojot iegrimst stabili pāri pa 1.5 metram. Pie lēnākiem rāvieniem
iekļaujas 1.5 metra atzīmē. Pēc līdaku noskaņojuma var izvēlēties animāciju tieši tādu kā vajag. Metiens ir labs. Es neteiktu ka viņš lido tik pat tālu kā Zip Baits vobleri, kas aprīkoti ar Mag Drive, bet tas ir visnotaļ labs. Pagaidām Makora kontā ir tikai četras līdakas, ne pārāk lielas. Tiesa gan neesmu vēl paspējis, tā kārtīgi ar šo vobleri pastrādāt. Līdz ar to vēlāk būs vēl kādi secinājumi par šo mānekli.
   

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru